MENU
Головна » Архів матеріалів

 Охорона, доступ:

  • цілодобова охорона;
  • пропускний режим на вході;
  • система відеоспостереження та охоронної сигналізації;
  • протипожежна сигналізація.

                         

Технічне оснащення:

  • кондиціювання;
  •  вентиляція;
  • автономне опалення;
  • сучасна система енергопостачання.

                         

Паркінг:

  • внутрішній та зовнішній.

Кафе «Bellissimo»

       

Автосоянка, гаражі

   Паркінг:

  • наземна;
  • охороняється;
  • комерційна, не крита;
  • для автомобілів будь-якого класу. 

   Здаються в оренду капітальні гаражі:

  • охорона;
  • відеоспостереження;
  • відремонтовані;
  • перший поверх;
  • опалювальн;
  • зручний в'їзд-виїзд.
  • Автомийка/Детейлінг

  • Автомийка працює лише з надійними, перевіреними європейськими виробниками, обладнанням, матеріалами та інструментами.

      Автомийка гарантує:

  • індивідуальний підхід;
  • гнучку систему знижок;
  • акуратність при виконанні робіт;
  • гарантії якості.
  •  

Бізнес послуги / Юридичні послуги

Житомирська юридична компанія«Кодекс» надає:

  • професійну юридичну допомога при проведенні перевірок податкового органу;
  • супровід адміністративних, трудових, господарських та цивільних справ у судах різних інстанцій;
  • фаховий юридичний супровід під час реєстрації/ліквідації підприємств різних форм власності
  • інші послуги.

                          

 

Офіси, офисы, оренда, аренда, комплекс, житомир, оренда офісів в житомирі, аренда офисов в житомире, офисной комплекс житомир, офісний комплекс житомир, юридична компанія кодекс, юридическая компания кодекс, юридичні послуги в житомирі, юридические услуги в житомире, детейлінгв в житомирі, детейлинг в житомире

 

Переглядів: 187 | Додав: Admin | Дата: 12.07.2019 | Коментарі (0)

Милі жінки!

Самий ніжний, світлий і прекрасний день у році - 8 березня!

Початок весни, початок життя в природі, перше тепло.

Дорогі жінки, нехай це тепло оселиться у ваших будинках і душах.

Нехай краса природи надихає. А початок весни символізує початок чогось дуже бажаного і прекрасного в вашому житті!

Зі святом!

Переглядів: 196 | Додав: Admin | Дата: 07.03.2019 | Коментарі (0)

Любі жінки!
Вітаємо вас із прийдешнім святом весни, ніжності й краси — Міжнародним жіночим днем.

Все найдорожче, що є у нашому житті — щастя, радість, надія, кохання — пов’язане з жінкою.

Тож нехай прекрасні почуття зігрівають ваше серце, кожний день настає з посмішкою, гарним настроєм та впевненістю.

Бажаю весни в душі, тепла та затишку в оселі, гармонії, здоров’я та любові!

Переглядів: 478 | Додав: Admin | Дата: 08.03.2017 | Коментарі (0)

Переглядів: 371 | Додав: Admin | Дата: 29.12.2016 | Коментарі (0)

«З любов’ю з Житомира», «Український шлях», «Геометрія статі» – серія картин

житомирського художника Дмитра Ракова, які мали можливість 26 жовтня 2016

року побачити відвідувачі та орендарі Офісного комплексу «Житомир».

Гостей виставки та автора картин привітала директор ОК «Житомир» Світлана

Васюта, яка зазначила, що на виставці представлені картини, на яких зображені

відомі архітектурні пам’ятки Житомира – Шодуарівський парк, Водонапірна вежа,

пам’ятник Сергію Корольову тощо, а також побажала усім гарних вражень від

перегляду картин, натхнення та успіхів.

«Ми можемо зробити з Житомира маленький Париж», – так прокоментував свої

враження від виставки картин Дмитра Ракова в ОК «Житомир» директор

Житомирської юридичної компанії «Кодекс» Олександр Дмитрук.

«На мою думку, у Житомира є нерозкритий потенціал і наше місто має ще дуже

багато приємних культурних таємниць», – відповів на це Дмитро Раков. Крім цього,

художник розповів, що картини виконані у техніці цифрового живопису. Для того,

щоб намалювати картину, необхідні планшет, комп’ютер і спеціальні графічні

програми.

Гостей виставки безкоштовно пригощали смачною кавою в кафе «Bellissimo». Крім

цього, відвідувачі могли придбати у художника його колекцію листівок з «Любов’ю з

Житомира».

Усі бажаючі можуть побачити виставку картин на першому поверсі ОК «Житомир».

Довідка:

Дмитро Раков народився 12 квітня 1989 року в Сєвєродонецьку Луганської області,

але має «коріння» з Житомирщини. Дід родом із Коростеня, а в Житомирі живе

бабуся. На канікулах Дмитро часто приїздив у Житомир.

Закінчив Сєвєродонецьку дитячу художню школу, в якій навчався шість років.

Нині мешкає у Житомирі і мріє, щоб про наше місто знали не лише як про

Батьківщину конструктора перших штучних супутників Землі і космічних кораблів

Сергія Корольова, морозиво чи панчішні вироби, а й щоб воно стало туристично

привабливим.

Творчість Дмитра Ракова – це поєднання цифрового живопису з різними

техніками.

Переглядів: 391 | Додав: Admin | Дата: 28.10.2016 | Коментарі (0)

          

ОЛЕКСАНДР ШЕРЕТУН ПОТРЕБУЄ ТЕРМІНОВОГО ОНКОЛІКУВАННЯ ТА ОПЕРАЦІЇ ІЗ ВИДАЛЕННЯ ПУХЛИНИ: ФОТО, ДІАГНОЗИ


У травні 2014 року в 45-річного бердичівлянина Олександра Шеретуна під час мультиспіральної комп’ютерної томографії (МСКТ) головного мозку лікарі ДУ «Інститут нейрохірургії ім. акад. А. П. Ромоданова АМН України» виявили у лівій скроневій ділянці пухлину. Після цього для Олександра розпочалося тривале і дороговартісне лікування.
У травні 2016 року його самопочуття різко погіршилося. Для боротьби з хворобою Олександру Шеретуну терміново необхідно пройти додаткові дороговартісні обстеження, а згодом і операцію за кордоном. Тож на сьогоднішній день триває пошук клініки та країни, вивчення методів лікування хвороби. Зокрема, лікування можуть здійснити в клініках Ізраїлю, Німеччини, Туреччини або Угорщини.
За попередньою інформацією, яку надають різні провідні клініки світу, вартість операції та реабілітації складає майже 60 тисяч доларів.
Ця сума для рідних хворого є не підйомною. Друзі, знайомі, колеги, а також його рідні вже почали об’єднуватися і спільними силами збирати допомогу, але звертаються до усіх небайдужих людей відгукнутися і допомогти у боротьбі зі страшним недугом.
БУДЬ-ЯКА ДОПОМОГА Є ВАЖЛИВОЮ! 10, 20, 50, 100 гривень можуть допомогти. Також, якщо хтось володіє інформацією про те, куди можна звернутися і в кого можна проконсультуватися щодо успішного лікування хвороби, прохання телефонувати на моб. тел. – (096) 409-92-61 (телефон колег по роботі Олександра Шеретуна). Не будьмо байдужими!


Реквізити для надання допомоги:
№ картки ПриватБанк – 4149 6258 1203 9699
Одержувач – Шеретун Олександр Володимирович
Рахунок для платежу 29244825509100
МФО банку 305299
КОД ОКПО банку 14360570
Щойно буде визначене місце і методи подальшого лікування Олександра Шеретуна,

Інформацію про його стан здоров’я, витрачені кошти на ліки і т.д. можна буде знайти на сторінці Допомога Олександру Шеретуну та у відкритій групі - https://www.facebook.com/groups/1795525863999754/

Переглядів: 391 | Додав: Admin | Дата: 29.06.2016 | Коментарі (1)

З метою створення сприятливих умов для організації робочого процесу, святкування 19 червня – Трійці (неділя) та 28 червня – Дня Конституції України (вівторок), керуючись рекомендаціями Кабінету міністрів України (Розпорядження від 11 листопада 2015р. № 1155-р.) про перенесення робочих днів у 2016році з урахуванням встановлених законом святкових і неробочих днів в Україні, враховуючи положення статті 73 Кодексу законів про працю України, у 2016 році на підприємствах, в установах, організаціях робота не проводиться у святкові дні та дні релігійних свят.

Так, у червні буде лише 19 робочих та 11 вихідних і святкових днів, а саме:

19 червня (неділя) – Трійця

20 червня (понеділок) перенесений вихідний з 19 червня

27 червня (понеділок) – вихідний (робочий 7-й день перенесено на 2 липня, суботу)

28 червня (вівторок) – День Конституції України

4, 5, 11, 12, 18, 25, 26 червня – вихідні сб і нд.

ПОНЕДІЛОК

 

6

13

20

27

ВІВТОРОК

 

7

14

21

28

СЕРЕДА

1

8

15

22

29

ЧЕТВЕР

2

9

16

23

30

ПЯТНИЦЯ

3

10

17

24

1

СУБОТА

4

11

18

25

2

НЕДІЛЯ

5

12

19

26

3

*робочі дні

*вихідні дні

Щоправда, цей графік розрахований для працівників з 5-денним робочим тижнем. Також варто пам’ятати, що графік перенесення вихідних носить рекомендаційний характер. Згідно КЗпП, остаточне рішення про перенесення вихідних та робочих днів на підприємстві приймає власник або уповноважений ним орган (керівник) підприємства шляхом видання наказу чи іншого розпорядчого документа.

З повагою,

Адміністрація ОК «ЖИТОМИР»

тел. 41-31-20, (067) 410-48-01

Переглядів: 426 | Додав: dembickayaalina | Дата: 08.06.2016 | Коментарі (0)

Шановні орендарі!

Внаслідок збільшення вартості комунальних послуг, адміністрація Офісного комплексу «Житомир» звертається до Вас дотримуватися простих правил заощадження:

1. Від’єднуйте техніку (електрочайник, комп’ютер, кондиціонер,  мікрохвильову піч, обігрівач тощо) від джерела електроживлення (розетки), якщо не користуєтеся нею. Навіть у вимкненому стані техніка здатна споживати значні порції енергії. Обов’язково вимикайте техніку після закінчення робочого дня.

Пам’ятайте, що найбільше електроенергії споживають (середні дані виробників електроенергії):
- електрочайник – 2,2 – 2,4 кВт/год.;
-  комп’ютер – 0,65 – 0,95 кВт/год.;
- кондиціонер – 2,2 – 3,37 кВт/год.;
- мікрохвильова піч – 0,7 – 0,8 кВт/год.;
- обігрівачі – 1,5 – 2 кВт/год.

2. Під час опалювального сезону не залишайте упродовж дня напіввідчиненими вікна. Краще просто декілька разів на день повноцінно провітрювати приміщення.

3. Вимикайте електролампи вдень.

4. Повністю (до кінця) закривайте кран після того, як помили посуд, руки тощо.

Це прості способи, завдяки яким Ви допомагаєте ОК «Житомир», мінімізувати витрати на комунальні послуги.

Заздалегідь дякуємо за розуміння! У випадку запитань звертайтеся за тел.: (0412) 41-39-20 та 067-410-48-01.

Переглядів: 330 | Додав: dembickayaalina | Дата: 23.03.2016 | Коментарі (0)

Шановні орендарі, інформуємо Вас про наступне.

Перейменування вулиці – це фактична зміна по документам місцезнаходження юридичної особи. Коли змінюється місцезнаходження юрособи, необхідно внести певні зміни в установчі та дозвільні документи. Зокрема, в статут і Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.

Масова зміна назв вулиць та населених пунктів в Україні відбувається на виконання Закону України «Про засудження комуністичного та націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів в Україні та заборону пропаганди їхньої символіки» від 09.04.2015 р. № 317-VIII (набув чинності 21 травня 2015 року).

Внесення змін про місцезнаходження юридичної особи регулюються відповідно до ст. 93 Цивільного кодексу України, в якій йдеться про те, що: «Місцезнаходженням юридичної особи є фактичне місце ведення діяльності чи розташування офісу, з якого проводиться щоденне керування діяльністю юридичної особи (переважно знаходиться керівництво) та здійснення управління і обліку», а також Закону України «Про господарські товариства» та Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань».

Для державної реєстрації змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі, у тому числі змін до установчих документів юридичної особи, необхідно подати до Державного реєстратора наступні документи:

1) заява про державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі;

2) примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) рішення уповноваженого органу управління юридичної особи про зміни, що вносяться до Єдиного державного реєстру;

3) примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) протоколу засідання керівного органу громадського формування, на якому відповідно до установчого документа було скликано засідання вищого органу управління, – у разі державної реєстрації змін до відомостей про громадське формування;

4) документ, що підтверджує правомочність прийняття рішення відповідно до статуту громадського формування про внесення змін до Єдиного державного реєстру, – у разі державної реєстрації змін до відомостей про громадське формування;

5) відомості про керівні органи громадського формування (ім’я, дата народження керівника, членів інших керівних органів, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності), посада, контактний номер телефону та інші засоби зв’язку), – у разі внесення змін до складу керівних органів;

6) документ, що підтверджує реєстрацію іноземної особи в країні її місцезнаходження (витяг із торговельного, банківського, судового реєстру тощо), – у разі змін, пов’язаних із входженням до складу засновників юридичної особи іноземної юридичної особи;

7) документ про сплату адміністративного збору у випадках, передбачених ст. 36 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» (на сьогодні адмінзбір складає 410 грн.);

8) установчий документ юридичної особи в новій редакції, – у разі внесення змін, що містяться в установчому документі.

Першочергово здійснити зміну юридичної адреси рекомендовано підприємствам-платникам ПДВ.

Інші суб’єкти господарювання можуть проводити відповідні зміни у випадку виробничої необхідності. Строки проведення змін законодавством не визначенні.

Інформацію підготували юрисконсульти ТОВ «Житомирська юридична компанія „Кодекс”»

Переглядів: 1017 | Додав: dembickayaalina | Дата: 23.03.2016 | Коментарі (0)

1 2 »